Hotel Karpacz Zaprasza
Karpacz Hotel Halny, spa w Karpaczu
Hotele Karpacz
Hotel Karpacz Spa - Hotel
Hotel Karpacz Spa - Pokoje
Hotel Karpacz Spa - Spa
Hotel Karpacz Spa - Oferta
Hotel Karpacz Spa - Cennik
Hotel Karpacz Spa - Galeria
Hotel Karpacz Spa - Atrakcje
Hotel Karpacz Spa - Księga gości
Hotel Karpacz Spa - Kontakt
Karpacz Hotel Halny, spa w Karpaczu
hotele Karpacz
Karpacz hotele
Karpacz spa
spa Karpacz
sylwester KarkonoszeKarpacz Hotel Halny Spa - Rezerwuj
Hotele Karpacz
Hotele Karpacz
Karpacz Hotel Halny, spa w Karpaczu
Karpacz Hotel Halny, spa w Karpaczu

Zmiana czasu - praktyczne porady prosto z Karpacza

Jesteśmy świeżo po zmianie czasu z letniego na zimowy. Wydaje nam się, że to dobrze bo przecież z soboty na niedzielę spaliśmy o całą godzinę dłużej. Okazuje się jednak, że zmiana czasu wpływa na nasz organizm niekorzystnie, bo często jesteśmy rozdrażnieni, cierpimy na bezsenność albo mamy problemy z trawieniem.

Zmiana czasu powoduje rozregulowanie naszego zegara biologicznego i przez to równowaga organizmu człowieka jest zaburzona. Wielu z nas czuje zmęczenie i rozdrażnienie, a do pełnego przyzwyczajenia się do zmiany czasu tylko o tą godzinę potrzebujemy aż tygodnia.

Kilka rad, aby łatwiej poradzić sobie ze zmianą czasu:
1. Korzystaj z każdego słonecznego dnia, warto udać się na spacer szczególnie, że Karpacz i okolice to bardzo piękne miejsca.
2. Warto kontrolować zawartość talerza w chłodne dni, bowiem możemy się nie zorientować, że mamy większy apetyt, a co za tym idzie większą wagę naszego ciała.
3. Dobrze jest zadbać o wyciszenie i zdrowy sen. Ilość przespanych godzin to bardzo indywidualna kwestia, gdyż jeden z nas potrzebuje tylko 6h snu i jest rano wypoczęty i pełen energii, a inny potrzebuje snu znacznie więcej. Długość naszego snu jest uwarunkowana genetycznie, ale oprócz długości snu warto zwrócić uwagę na jego jakość.

Sen będzie lepszy, gdy:
- ostatni posiłek zjemy około 2 godzin przed pójściem spać
- nie spożywamy przed snem mocnej herbaty, kawy, energetyków i coli zamiast tego warto jest wypić herbatę ziołową
- ćwiczenia fizyczne i intelektualne zakończymy co najmniej godzinę przed położeniem się do łóżka po to, aby dać szansę organizmowi na wyciszenie i przygotowanie do snu
- 2 godziny przed snem wyłączymy telewizor, komputer i telefon - ekrany silnie nas pobudzają poza tym mają niekorzystny wpływ, więc dobrze jest je wyłączyć i odpoczywać w ciszy (wtedy najlepiej i najszybciej zregeneruje się nasz organizm)
- wieczorem korzystnie wpłynie na nas również spacer, albo zaczerpnięcie świeżego powietrza na balkonie.

Kilka powyższych porad z pewnością pomoże nam uporać się ze zmianą czasu i zadbaniem o zdrowy, odprężający sen.

 Karpacz Hotel Halny - oferty promocyjne i pakiety
Karpacz Hotel Halny - oferty promocyjne i pakiety
Karpacz Hotel Halny - oferty promocyjne i pakiety
Karpacz Hotel Halny - oferty promocyjne i pakiety
Facebook
Karpacz Hotel Halny

Karpacz Hotel Halny ***

ul. Mickiewicza 10
58-540 Karpacz

tel./fax +48 (0) 75 761 93 63

tel.kom. +48 724 299 908

e-mail: info@hotelhalny.com.pl

Hotele Karpacz, Hotel Karpacz

hotel karpacz :  pokoje :  spa :  oferta hotelu :  cennik :  galeria hotelu :  atrakcje :  kontakt :  rezerwacja :  [ unikalnych odwiedzin: 874953 ]
oferty promocyjne :  pakiety spa :  pakiety specjalne :  księga gości  : blog

design & hosting: vgt.pl

Hotel Halny *** Karpacz

noclegi, pokoje, restauracja i spa w Karpaczu

Hotel Karpacz Zaprasza